Johou!

Oliko se syksy nytte vai mikä se oli? Ainaki mullon villasukat jalassa! Ja aattelin pipon lyyä päähän.. On tämä hämmentävää!

Sään ihmettelyn lisäksi oon taas touhuillu omiani! Ihan perusjuttuja: maksanu laskuja, siivoillu, shoppaillu, palauttanu lainaamani kirjat koskemattomana takas kirjastoon ja lainannu uusia, käyny lenkillä, syöny, kastellu kukkia (niitä puhkee koko ajan lisää! Tällä viikolla tuli ihania pinkkejä kukkia!), ihaillu kukkia, ollu netissä ja kuunnellu Tuuttista... Näin Tuuttiksesta untaki yks yö, en tiiä oonko vähän ihastunu... :D

Nojo...

Opiskelut ei oikeen luista.. Oon opiskelusuunnitelmassani huimasti jälessä! :/ Mutta mulla on niin mielenkiintonen elämä ni en oikeen jaksa keskittyä mihinkään esseeseen.. Eli ne joille oon sanonu, että valmistun puolen vuoden päästä ni elkää uskoko :D Valmistun sitte ku oon saanu opiskelut valmiiksi, päivämäärää en minäkään tiiä.. Kattellaa :)

Uih, tein äsken kyllä melko hyvää ruokaa! Sain pikkusiskolta Taco Keko -nimisen ohjeen ja tein sitä nyt. Siihen vielä kurkkua, paprikaa ja fetajuustoa (<3) päälle ni NAM!

Ens viikolla on tosiaan Pipefest! En malta oottaa! Mutta toisaalta on vielä paljo tekemistä ennen sitä ni hyvä vaan ettei se oo yhtään aikasemmin ku ens viikolla :D Ihanaa ku toivoin keväällä, että tää kesä ois matkailu ja festarikesä ni nyt se on! Eka näytti, että kaikki suunnitelmat kusee ja päädyn mököttään kämpille koko kesäksi yksin, mutta sitten tuli pelastava YAD ja bongas mut mukaan muutamille festareille! Siinä tulee sitte matkusteltua samalla! Uuujejejea! Ja Pipefestiinki päätin lähtä monen päivän miettimisen ja tuumimisen jälkeen! Tulee varmasti kivaa :)

 

"En aio tuhlaa aikaani juoksemal

muiden käskyst, elän täs nyt!

Hyvä vetää lisää hyvää puoleensa

niin mä jaan sitä, et mä saan sitä!"

 

<3lla Stinderi