not%20drinking-normal.jpg

On melkeenpä normaalia kävellä ojaan sammuneen juopon ohi tarkistamatta sen buugia (senhän kuuluu olla siellä), mutta ootappa ku oot baarissa ja sanot, että oot selvinpäin! "Ai ookko nää kuskina?" -En "Ookko nää paksuna?!!" -En "Onko sulla darra?" -Ei ku tulin vaan pitään hauskaa. "Aaa... ???... O.o"

Ja välillä tuntuu, että ku muut suunnittelee perjantai-illan menoja ja Alkon ostoksia ja kaikilla tulee oleen niiiiiiiiiin mukavaa ni sitte ku sanon, että "aattelin olla selvinpäin" ni oon joku ilonpilaaja... En mää sitä niin aatellu! Tai sitte katotaan säälivästi niinku jotain hirveetä olis mulle tapahtumassa, kallistetaan päätä hieman vasemmalle ja sanotaan "Awww..." Ja jotku aattelee, että "jee nyt meillä on sitte kuskiki!!" En mää sitä niinkään aatellu...

Mun mielestä on kiva käydä baarissa tanssimassa, näkeen kavereita, rentoutumassa jne. Voin tehä siellä samoja asioita ku muutkin! Voin tanssia selvinpäin, voin puhua selvinpäin, voin juua (vettä, limua, ediä jne) selvinpäin, voin istahtaa hetkeksi - selvinpäin, voin nauraa selvinpäin, voin nauttia, rentoutua ja irrottautua arjesta selvinpäin! Ennen paikalliseen menoa laittaudun niinku neki ketkä juo. Ja mullakin on niiiiiiin mukavaa!

Kyllä määki otan sillon tällön muutaman, mutta oon todennu, että tuo humalahakuinen juominen ei oo mun juttu. So last season! Ei enää jaksa. Se ei tuo musta mitenkää parhaita puolia esiin (kenestä tuo?)... Ja ehkä tärkein syy siihen, miks tuo humalahakuinen juominen jää max. muutamaan kertaan vuodessa on KRAPULA! Siitä se ajatus sitte lähti.. Vihaan rapulaa, en tykkää siitä, joten en myöskään hommaa sitä! Toinen mistä en tykkää on rahapula..

Oikein railakasta viikonloppua Sulle ja Mulle! :)