Moi taas!

Tää viikko on menny taas normisti: siivoilin, opiskelin, leivoin, maksoin laskuja.. Paitsi, että näin ihanaa Ainoa tällä viikolla ku se tuli hiihtoloman viettoon tänne! <3 Perjantaina heräsin hirveen aikasin ja menin kyttikseltä hakeen upouuden passin ens kuun Puolan reissua varten. Reissuun on aikaa enää ens viikko ja kaks päivää! Lähen tiistaina 1.4. etelämmäs ja keskiviikkona vaihdetaan maata. MUA JÄNNITTÄÄ!! En oo niiiiiin pitkään aikaan reissannu Suomen ulkopuolella ja oon ihan hysteerisen jännittyny! :D En tiiä miten selviän sitte ku reissu alkaa olla lähempänä.. Huh, toivotaan että pää kestää :D

 

Nojo. Koska mun viikko oli taas niin normi, että ei oo paljo raportoitavaa ni aattelin kertoa muita juttuja. Lukkiin yks päivä Diana Cooperin Uutta valoa enkeleiltä -kirjaa. Se on semmonen vähän niinku opaskirja näihin enkelijuttuihin, siinä kerrotaan esim että miten enkelit toimii, millasia eri enkeleitä on olemassa, enkelihierarkiaa, enkeliharjoituksia yms huippua. Lukkiin sitte kirjasta kohtaa, missä kerrottiin anteeksiantamisen tärkeydestä ja sen parantavasta voimasta. Sitte en jaksanu enää lukea ja alkoin kattoo telkkaa, mutta yhtäkkiä tuli mieleen, että pitäiskö nostaa enkelikortti? Sekotin kortteja, mutta en keksiny mitään syytä miks nostan kortin. Siispä sanoin enkeleille, että mulla ei oo mitään kysyttävää teiltä ni kertokaa te mulle jotain. Nostan yhen kortin ja se on se viesti, minkä te enkelit haluatte mulle kertoa. Nostin kortin ja arvatkaa mikä se oli! Anteeksianto. Kappas, sattuipa sopivasti, että eka lukkiin aiheesta, sitte tulee mieleen, että nostanpa kortin ilman mitään syytä ja sitte korttiki kertoo anteeksiantamuksesta. Paitsi, että sattumaa ei oo olemassa, on vain tarkoitus. Lukkiin kortin ja mietin, että ei mulla oo ketään ihmistä kelle mun pitäs antaa anteeksi ku oon jo mielestäni kaikille antanu. Yhtäkkiä tuli mieleen minä ite. Pitäs antaa anteeksi itelle. Ja samassa tuli mieleen montaki kertaa ku oon moittinu itteä tyyliin "Mää en taaskaan jaksanu --, Mää en taaskaan tehny --" jne. Alkoin muisteleen viikon ajalta tapauksia, missä oon itteeni moittinu, vähätelly, kiusannu, aliarvioinu.. Ja melko monta tapausta muistin. Sitte päätin, että entäpä jos enkelienkin kehotuksesta antaisin itelleni anteeksi nuo kerrat. Ehkä oonki ihan hyvä tyyppi, vaikka en jaksanukkaan eilen siivota tai en käynykkää toissapäivänä lenkillä taitaitai. Ehkä mää silti, noista "vajeista" huolimatta oonki ihan normaali! Muistuttelin itteeni, että se, että siivoonko kerran vai kahesti viikossa tai vaikka joka päivä, ei vaikuta siihen, oonko minä hyvä vai huono ihminen. Nöyränä tyttönä sitte pyytelin iteltäni anteeksi noin sata kertaa ja samat noin sata kertaa antoin itelleni anteeksi. Ja mulla tuli siitä hyvä fiilis! Nyt oon vähän niinku sovussa itteni kanssa! :) <3

 

Ja tuota anteeksiantamista suosittelen joka ikiselle. Tykätkää ittestänne, arvostakaa itteenne, ihailkaa itteenne! Kattokaa itteenne samoilla silmillä ku esim teidän ystävät kattoo teitä. Ei ystävät aattele, että oot huono ihminen ku et eilen siivonnu tai että oot huonompi ku muut ku tänään vähän herkuttelit.. Olkaa ittenne ystäviä! <3

 

be%20awesome-normal.jpg

 

Nyt nostan teille ens viikolle enkelikortin ja sen myötä toivotan ihailtavan ihanaa viikkoa teille! :)

******************************

Kauneus

Ulkoinen maailma heijastaa sisäistä maailmaasi, joten keskity sisäiseen kauneuteesi, hyveisiisi, lempeyteesi, kykyihisi ja lahjakkuuksiisi. Muista, että mihin ikinä kiinnitätkin huomiosi, se kasvaa ja vahvistuu. Jokaisen sielussa on jotain kaunista, etsi siis sitä muista. Muistuta lähimmäisiäsi heidän hyveistään, niin valaiset heidät.

Ympäröi itsesi kauniilla ja sopusointuisilla asioilla ja ihmisillä, sillä meihin kaikkiin vaikuttaa se, mikä on ympärillämme. Samalla kun virittäydyt huomaamaan yhä syvemmin oman itsesi, muiden ja tämän planeetan uskomattoman ihmeellisyyden, oma värähtelytaajuutesi virittäytyy kauneuden tasolle. Muut huomaavat sielusi säteilyn ja säteilysi koskettaa heitä.

Voimalause: Löydän kauneuden sekä itsestäni että muista.

*********************************

p.s. Sattuipa hyvä lisäohje ton mun anteeksiantamus -vinkin lisäksi! Paitsi, että edelleen sattumaa ei ole olemassa, on vaan tarkoitus. ;) Sen lisäksi, että annatte itellenne anteeksi virheenne, erheenne, moitteenne ym ni keskittykää niihin ihaniin puoliin ja ominaisuuksiin mitä teissä on! Koska se, mihin kiinnitätte huomionne lisääntyy ja vahvistuu, älkää antako negatiivisten asioiden olla teidän huomionne keskipisteessä. Ja samalla tavalla kiinnittäkää huomionne toisissa ihmisissä heidän hyviin puoliin! Se tekee niistä hyviä tyyppejä! :)

 

el%C3%A4%20kaikessa%20rauhassa-normal.jp