Moikka taas!

Tää viikko on ollu kiva! On ollu tekemistä ja menemistä! :)

Maanantaina oli taas Oulu-päivä eli terapia ja tukihenkilötapaaminen. Tapaamisesta jäi tosi hyvä mieli! Sain tuettavan paremmalle mielelle! :) Hyvä minä! Ilta meni syödessä (oli pikkusen nälkä ku aamupalan söin 10-11 aikaan, 17 join smoothien ja lämpimän ruuan söin vasta 18 jälkeen!) ja rauhottuessa. Normipäivä. Ainii mun ihana Netta-sisko kysy sillon viime lauantaina ku olin niitä vahtimassa ni kyseli tuosta YAD:sta ja muusta vapaaehtoistyöstä mitä teen. Sitte se lopuksi sano, että "oot sää kyllä reilu ku sää autat ilmaiseksi!" Se oli ihanasti sanottu se! <3

Tiistaina mun sisko tuli Tampereelta käymään! Oltiin eka mun luona (minä, sisko ja äiti), kateltiin vanhoja valokuvia ja vaihettiin kuulumisia ja sitte mentii käymään äitillä. Ainii ja mun kone hajos!! :D Oon kuullu, että kone kannattaa imuroida aina välillä, että sieltä sisältä lähtee pölyt ym pois ja se ei sitte esim kuumene se kone. No sen tein. Sammutin imurin ni mun kone vinku isosti! Se normaalisti ääntää sillai *whoooOOOOOOOOOOOM* ni nyt se ääntää korkeelta ja kovaa *uuuIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII* Voi että mua ärsyttää!! Näin jälkiviisaana hoksasin, että olis voinu tuon koneen sammuttaa siks aikaa ku imuroin sen ja sitte olis vielä voinu imurin imutehoa säätää pienemmälle.. Nyt siitä on joku tuulettimen tai ilmastoinnin laakeri tai joku juttu menny ja se vinkuu niinkö se räjähtäs kohta. Välillä ku se vinkuu tosi kovaa ni tuntuu, että turvallisinta on mennä maahan makaamaan ja suojata päätä! :D No jos tästä jotain hyvää pitää löytää ni eipä tuu ainakaan niin paljoo oltua netissä.. Rakastan sitä hiljaisuutta mikä tulee ku sammutan koneen :D

Nojo. Keskiviikkona sisko tuli käymään mun luona ja tehtiin raakasuklaata. Ostin Oulun Lifesta tämmösen http://www.leader.fi/product/raakasuklaan-valmistuspakkaus-420-g/ Leaderin valmistuspakkauksen, makso jotain n. 25e. Pakkauksessa oli hyvät ohjeet (kuvien kanssa) ja suklaa oli helppo tehä. Lisukkeina pakkauksessa oli Goji-marjoja ja mantelirouhetta, mutta lisättiin vielä kokonaisen appelsiinin kuori (vai sanotaanko se, että kokonaiNEN appelsiinin kuori, en tiiä) siihen sekaan. Hommassa ei kestäny kauaa ja jääkaapissa kohmettumiseenki meni vaan jotain reilu 30min. Pakkauksessa sanottiin, että satsista pitäs tulla n. 60 annosta, mutta meillä tuli vaan vähän reilu 30.. En tiiä lotrattiinko me sitte sitä suklaata liikaa niihin vuokiin :D No joka tapauksessa, tuo oli ihan ****n hyväää!! Voisin vaihtaa kaupan suklaat heti tuohon, jos tuo olis paljon halvempaa.. Ja mun mielestä tuo pakkaus on hyvä lahja kelle tahansa (raakasuklaa on maidoton, gluteeniton, soijaton, munaton, sokeriton ja lisäaineeton) ja sopii myös juhlatarjoiluun oli kyse häistä tai illanistujaisista! :) Kannattaa kokeilla tuota! Ja lisätä sitä appelsiinia sinne! ;) Namnam!

No ton raakasuklaan jälkeen ootettii äiti töistä ja tarkotuksena oli lähtä johonki syömään. Suunnitelmat kuitenki muuttu ja tehtiin (äiti teki) tässä mun luona ruokaa ja syötiin hyvin! Oli palsternakka?keittoa ja jälkkäriksi mamman tekemää minttusuklaakakkua!! ja raakasuklaata!! Oli tosi hyvää! Ja kivaa!

Torstaina sitten tein jotain, mitä en oo ikinä ennen tehny. Olin suunnitellu ja ajatellu tätä kauan ja pidin tätä hyvänä ideana, mutta en ollu vaan jaksanu tehä mitään idean toteuttamiseksi. Aamulla heräsin puol 10 ja pyörin vielä puoli tuntia sängyssä miettien, että pitäskö vaiko eikö pitäs.. Pyyhkäsin unihiekat veks, laitoin lenkkarit jalkaan ja lähtiin aamulenkille!! Monesta paikkaa on kehuttu aamulenkkiä (ennen aamupalaa eli käytännössä suoraan sängystä ulos) kuin se polttaa hyvin rasvaa ja päivä lähtee hyvin käyntiin jnejnejne. NYT MÄÄ SEN TEIN! Suurimmaksi osaksi kävelin, välillä hölkkäsin ja ottiin juoksuspurtteja. Mua ärsyttää juoksemisessa eniten se ku kertyy limaa suuhun ja kurkkuun ja sitte pitää läähättäen yrittää räkiä sitä ulos :D Ja lisäksi kurkkuun tulee semmonen ärsyttävä polttava tunne. Hyi. Loppumatkasta mua alko pyörryttää ni kävelin noppeesti kotia. Kyllä se sen verran piristi, että aamupalan jälkeen oli semmonen supernainenolo, että jakso tehä vaikka mitä! Mutta iltapäivällä tuli hirvee väsymys ja katoin vaan telkkaria.. Sitte illalla kävin vielä kahvakuulassa, mutta en sielläkää oikee jaksanu tehä liikkeitä kunnolla. Illalla suihkun jälkeen olin jo ihan finaalissa ja valmis nukkumishommiin! Oulussa olis ollu Tuuttimörön keikka, mutta * ku se oli keskellä viikkoa eikä ketään muita lähteny ni en menny itekkää.. :( Olis tullu liian kalliiksi maksaa yksin bensoja kuskille jos semmosta olis ees keskellä viikkoa löytyny.. Hmhh. Toivottavasti se tulis tänä vuonna vielä uudestaan keikkaloimaan!! :)

Perjantaina tuntu lihaksissa, että kyllä se mun semikuulailu on kuitenki tehonnu. Sisko tuli vielä ennen Ouluun siirtymistä käymään ja käytiin saattaan se junalle. Sitte kävin kaupassa ja siivoilin ja illalla Anttu tuli mun luo ja mentii Kellariin. Oli kivaa! :) Lauantaina käytii Minnan kans Halpa-Hallissa ja juoruiltiin. Edellisen yön valvominen muistutteli koko päivän ja otinki semmoset 15min torkut päivällä! Illalla katoin Putouksen finaalia ja vedin päihteettömän LSD:tä eli Limukkaa Sipsiä ja Dippiä. Tänään on ollu ihan normipäivä eli en oo tehny mitään muuta ku tän blogin :D Ja söin äitin tekemiä laskiaispullia! <3 NAms!

 

Nyt on viikko ja kuukausi paketissa! Voi pentti mun piti tehä se kuukauden summaus.. Öääh, en jaksais.. Kerron lyhyesti: Helmikuu alko saunaillalla Antun luona, oon käyny terapiassa ja nähny kavereita, maksanu laskuja ja tehny sossulle toimeentulotukihakemuksen, nähny tuettavaa henkilöä, siivonnu ja tehny koulutehtäviä, haastatellu kirkkoherraa ja talouspäällikköä koulutehtävään, leiponu ja epäonnistunu, leiponu ja onnistunu, käyny kirppiksellä ja kirjastossa, nähny pikkusisaruksia, käyny parturissa ja gospelkonsertissa, sisko on tullu käymään, oon kuulaillu ja hengaillu ja rentoutunu. Ja hajottanu tietokoneen. Hyvin on menny!! :)

Laitoin faceen enkelin viestin maaliskuulle ni laitan tähän nyt viestin koskien ens viikkoa! Tämän myötä hyvää yötä ja huomenta! <3

***************************

Antautuminen

Kaikki se, mitä vastustat, pysyy visusti elämässäsi. Pyydä enkeleitäsi auttamaan sinua egosi vastarinnan sulattamisessa (sisäinen kamppailu ja konflikti, jyrkät mielipiteet ja tottumukset), jotta he voisivat antaa korkeamman viisauden ja ilon tulvia elämääsi. Kun antaudut korkeamman minäsi opastukselle, kaikki vastarintaan käyttämäsi energia vapautuu käyttöösi. Saat henkiseksi palkkioksesi elinvoimaa, sisäistä rauhaa, sopusointua ja ennen kaikkea rakkautta.

Anna siis elämän virran kuljettaa sinua mukanaan. Rentoudu ja herkisty kuuntelemaan sisäistä ääntäsi. Seuraa sitten intuitiosi ohjeita tietäen, että enkelit ovat kaiken aikaa tukenasi.

Voimalause: Antaudun elämän virran kuljetettavaksi.

<3

**********************************

Ego%20ja%20Soul%20voice-normal.jpg