Hoi!

Kello on 23.15 ja mun pitäs olla jo valmistautumassa nuQQ.. Koko viikko on menny nukkumisongelmien kanssa, mutta tällä viikolla on ollu pahinta. En tiiä vaikuttiko "SuperKuu" viime päivien uniongelmiini, mutta unta en oo joka tapauksessa saanu.. Meen 23 sänkyyn lukemaan ja sitte alkaa väsyttää. Alan nukkumaan. Klo 01 käyn hakeen juomista ja jatkan lukemista. Sitte taas väsyttää ja alan nukkumaan. Viime yönä kävin vielä 03 pihalla ihastelemassa tuota jätti-isoa kuuta, joka pitää mut hereillä! Sitte joskus 03-04 aikaan oon nukahtanu ja heränny 10ltä johonki ääneen, mikä tulee mun herätyskellosta. "Pitäs nousta ylös ja alkaa tekeen koulutehtäviä.." Katoppa ku nousen! 12 aikaan herään ja muistan tuon kaukaiselta tuntuvan herätyskellopaniikin ja ylösnousemissuunnitelmani... Noh, ainaki sain jossain välissä nukuttua! :)


Junahdus meni muuten oikein lepposasti! Kävin Jossulla saunomassa ja vihtomassa itse tekemälläni vastalla. Sitte nakkasin sen vihdan/vastan talon katolle (Juhannustaikana) ja kattoin, että mistä päin se mun sulhanen löytyy.. Kylmälänkylään se osotti.. En lähteny ettimään... Sitten lähtiimme kyläilemään ja Kellaroimaan (Jossun ja Laukun kanssa siis, ei sulhasen). Käytii lempillä kattoo ihunaa auringonlaskua. Oli mukavata!

Lauantai meniki sitte tölkkejä metästäessä! Tyhjiä tölkkejä siis... Sain 7e niistä, kiitos teille :) Ilmasta rahaa, kelpaa! Ja leikittiin yhen auton kanssa jahtaamisleikkiä (ku ne heilutti autosta TÖLKKIÄ!!) :D Sitten aamutuimaan nukkumaan.


Oon mää niitä koulutehtäviäkin saanu tehtyä, vaikka en ihan 9 aikaan aamulla ookkaan alottanu..


Eipä mulla muuta! Ihanaa ku on lämmintä! Toivoisin vaan semmosta *moista hellettä ja *moisia ukkosia! Niistä mä tykkään! En tämmösestä pilvisestä tukalailmasta ku ei voi ottaa ees arskaa saati sitte muutakaan ku henki lähtee...


Jeah <3