Hyvää yötä!

Kello on 02:23 ja täällä minä istun ja valvon... Oon tän viikon riparilla yövalvojana! Tää on eka kerta ku 1. valvon viikolla näin myöhään ja 2. valvon työkseni! Eli suht jännittävää hommaa! Mutta hyvin on menny. Viime yönä tuli joskus 3-4 aikaan semmonen väsymyskohtaus, että piti mennä ulos hyppimään, mutta klo 5 olin jo ihan pirteä taas! Oon tehny kouluhommia, pelannu, kattonu Frendejä, laittanu nuorten kengät järjestykseen, syöny, askarrellu...

Aamulla ku pääsin töistä ni menin suoraan nukkuun ja sitte 13 nousin ylös ku oli kasvohoito. Ah, on niin ihanan raikas ja puhdas iho nyt! Suosittelen Essencen Ultraäänikasvohoitoa! Hoidon jälkeen söin ja yritin vähän aikaa pysyä hereillä. Sitte joskus alkuillasta menin takas nukkuun (olin niin väsyny, etten muista tarkkaan paljo kello oli :D) ja 21.30 heräsin. Sitte taas söin ja heräilin ja tulin töihin klo 23. Alan jo nyt tottua tähän rytmiin! Huomenna (eli siis aamulla ku pääsen töistä) meen nukkuun ja posotan niin pitkään ku vaan unta riittää!

Pitää viikonlopun aikana kääntää unirytmi ihan ympäri, maanantaina kun alkaa koulutehtävien teko ihan tosissaan ja pitää klo 8 nousta! Yritän kuitenki täällä yöhommissa tehä mahollisimman pitkälle noita koulutehtäviä ni ei tarvis koko kesää herätä noin kauheen aikasin... Mutta sehän varmaan tarkottas sitä, että tän blogin sijasta mun pitäs kirjottaa esseetä... Pitäs pohtia piispainkokouksen raporttia... jei!

Nojoh, lähenpä kierrolle ja sitte uusia kujeita! Kauniita unia!

<3:lla Viikon Virallinen Valvoja