Vuuuuh! Kesä alkaa olla lopuillaan ja syksyjutut alkamassa! Ihan sama, vaikka lehet tippuis jo puista ni mun mielestä elokuu on vielä kesää. Syksyssä ei oo mikään muu kivaa ku lätäköt, saa polttaa kynttilöitä ja puut on kauniin värisiä. Muuten se on ihan p*ska. Inhoan (tai no oikeestaan pelkään) pimeää ja sitä syksyllä riittää! Hyi!

Pitää ens viikolla tehä kesäkoostepostaus, vielä ei pyyge ku kesä jatkuu!!

Torstaina lähen Tampereelle! Käyn tsekkaamassa Katin (siskoni mun) ja Jussin uuden kämpän ja meen Blockfestiin Yadihommiin. I-HA-NAA! WOU! PALJON HUUTOMERKKEJÄ! Suunnittelin jo keväällä lähteväni Blockfestiin tänä vuonna, muttaku sinne ei ollu kukaan lähtemässä mun kanssa ni pakosta alkoin jo luopuun ideasta. Mutta sitten, tittidii, tulikin mahis lähtä YAD:n mukana sinne töihin ni meikähän lähti! JUUUUUH! Pääsin sinne sittekki! Jea! Ehkä parasta koko tulevassa vkl:ssa on Wu- Tang Clan! Näään sen livenä, ohhoh! Kaippa tässä tekstissä tuli jo selväksi, että kuin innossani oon? :D Kerron sitte ens viikolla lisää tästä ihanasta viikonlopusta :)

Tänään oon tiskannu ja siivonnu kissojen kanssa. Tiskauksen hoisin ihan itekseni, mutta onneksi kisut autto lattian lakasemisessa. Not. Misu roikku mopissa, sitkeesti piti kiinni alusta loppuun, ja Pomo meni pötköttään roskakasojen päälle. Mitä mun elämä oliskaan ilman noita kahta :D Nyt kisulit nukkuu ja mää aattelin alkaa kattoo leffaa.

Mutta voisin kertoilla eka lyhyesti mun viikosta! Nototaaaaa, oon mm. syöny, nukkunu, siivonnu, nähny Ainoa <3, juhlinu Reetta-Marin synttäreitä, käyny kaupassa, hakenu postin, lukenu kirjaa, polttanu kynttilöitä, touhuillu Netan ja Juuson kans (ne tuli Misun kans leikkiin), mitäköhän muuta.. En nyt muista.. Mutta kiva viikko ollu :) Hihhah!

Kivoja koulupäiviä niille, ketä alotti taas uuden kouluvuoden tässä äskettäin! Olkaa kilttejä, ei saa kiusata! Ja kattokaa oikeelle ja vasemmalle ku ylitätte tien! Ja sillai.. Jees, mutta palaan asiaan taas joku päivä! :)

Iloisia ajatuksia! <3