Jou!

Pomo nukkuu mun "sylissä" eli pöydällä koneen ja minun välissä pää mun käden päällä. En voi liikuttaa toista kättä ni pitää mummomaisesti kirjottaa yhellä kädellä :D Se aina välillä nostaa päätä ja kattoo semmosella "hoida mua" -ilmeellä.. Misu dippaa tassulla maitoa lasin pohjalta ja juo sitä. Se on nyt hoksannu ton, että mukin pohjalla on jotain nestettä ni se tekee sitä koko ajan.. On myös hoksannu, että suihkukopin lattiakaivossa on nestettä myös.. Nesteet kiinnostaa.. Yks ilta olin jo päässy peiton alle ja alkamassa nukkuun. Olin melkeen jo unessa lämpimän peiton alla ku yhtäkkiä kuulu *kops* ja *läts*. Aattelin, että ne on juostessaan kolauttanu jalkansa vesikuppiin, ei sen enempää.. Mutta epäilykset heräsi ku tuli yhtäkkiä liian hiljaista.. Yritin vielä taivutella itteeni jäämään sänkyyn, "jos ei kuitenkaan oo sattunu mitään ja sitte joudun turhaan nouseen tuonne kylmään.." Hiljaisuus kuitenki jatku.. Kummanki kissan iltajuoksut loppu ku seinään tuon äänen jälkeen.. Nousin ylös.. Vesikuppi oli eteisessä, joten jotten täysin sokaistuisi ni laitoin vaan vessaan valot. Katoin ni vesikuppi oli ylösalasin ja Misu hädissään juo vettä lattialta, kattoo mua sillai *oho* ja lähtee karkuun.. Pomo oli jo piilossa jossain, se on semmonen nössö <3 Mikäs siinä ku alkaa lastaan eteisen lattiaa sanomalehillä toivoen, että ne riittää, että voisin mennä äkkiä takasi nukkuun ja siivota aamulla kunnolla. Mutta ei, vettä oli sen verran, että lehet kastu heti. Ei auttanu ku ottaa moppi käteen ja luutuaan.. :) perkele.. Eikä kissoillekaan voinu huutaa ku vahinkohan se oli ja näyttivät molemmat niin katuvilta, että vois kuvitella noiden alkuäänien olleen *kops*, *läts* ja *hups* :D

 

Ai mun kättä pistelee ku Pomon pää painaa niin paljon..

 

Nojo, mitäkä sitä on tullu tehtyä viikon aikana. En voi kattoo kalenteria, koska Pomo, ni pitää yrittää muistaa kaikki.. Ööö.. Maanantaina oli Oulu-päivä ja kävin ostaan raakasuklaan valmistuspaketin! Makso vittu 25e.. Melko kallista.. En oo kuitenkaan tehny sitä vielä ku mun sisko tulee tän kuun lopussa käymään ni tehään se vasta sitte. Pitää syyä epäterveellistä suklaata siihen asti.. Onko se tarpeeks hyvä syy herkutella? ;)

 

Tiistaina olin kotona ja tein kouluhommia. Mun opiskelumotivaatio palas ryminällä takasi ku opo ja terapeutti neuvo mua jatkaan opinnot loppuun mun lukio-tyylillä eli "Lukematta Läpi Lukiosta" :D Nytpä siis teen esseet suoraan sanottuna huonosti (tai no huonommin ku en vaan voi mitään amatööriesseetä palauttaa), lähetän arvosteltavaksi ja arvosanalle on ihan sama kuhan se on menny läpi! Kursseja on kuitenki niin vähän jälellä, ettei se keskiarvoon vaikuta ja ku tärkeintä mulle on valmistua tuosta koulusta ja päästä töihin. Töissä se oikee oppiminen vasta tapahtuu! Ja ku ei nuo arvosanat kerro mitään siitä, mitä mulle on aiheesta jääny päähän..

 

Eiku oho, mulla oliki Oulu-päivä vasta keskiviikkona! Eli sillon ostin raakasuklaan. Maanantaina olin kotona ja mietin, että mitä mun pitää ttehä ku oon tottunu, että maanantai menee suurimmaksi osaksi Oulussa :D Se oli outo päivä..

 

Torstaina kävin kahvakuulassa. Nyt ei kipeytyny paikat niin paljoo ku viimeksi :D Tais lihakset vähän säikähtää, että "MITÄ NÄÄ TEET" ku yhtäkkiä tuli liikettä! :D Muttajoo, nämä reenit meni hyvin. Vähän tuntu, että on jotain tehty, mutta pystyin kuitenki elään normaalisti. :D Hikoilin kyllä ku mikäki hikoilija.. Mutta jaksoin tehä kaikki liikkeet! Ja tuntu jopa, että vois ostaa isomman kuulan ku niissä heilautuksissa ei tuosta kuulasta oo mitään hyötyä.. Illalla kattelin sitte kissojen kaa telkkua.

 

Perjantaina siivoilin, kävin kaupassa ja illalla menin Iskän synttäreille. Oli vähän kiireempi päivä ku oli niin paljo tekemistä ja aikaa tuntu olevan vähän.. Mutta hyvin ehin tehä kaikki :) Sitte illalla tulin kotiin ja katottiin taas kissojen kans telkkaa. Sitte tuli kutsu Kellaroimaan ni aattelin pitkästä aikaa käyä! Oli kivaa! Näki tuttuja ketä ei usein nää ja vaihettiin kuulumisia. Aattelin eka, etten jaksa kovin pitkään valvoa ku tottunu jo 22 aikaa mennä nukkuun. Mutta yllättävän pitkään jaksoin! Olikohan ennen 3 ku lähettiin pois? Ja lauantaikaan ei menny koomaillessa ku olin yllättävän pirteä. Löhöilin ja söin karkkia ja kävin Minnalla. Illalla tein pitsaa ja katoin Putousta. Ihan tyhmää miks se Martin Niemi on vielä kisassa mukana??? Antsku sais voittaa! :)

 

Tänään en oo tehny mitään. Tää blogi on ensimmäinen aikaansaannokseni tälle päivää. Oon syöny ja kattonu telkkaria ja pussannu kissoja :) Eikä tänään tarvi tapahtuakkaan mitään, koska on sunnuntai. Tänään kerään voimia huomenna alkavaa arkea varten! Nyt mun käsi on jo niin puutunu, että pitää herättää Pomo ja ravistella käsi taas eloon :D Nostan vielä enkelikortin Teille ens viikkoa varten! :)

 

Selkeys

Enkelit muistuttavat sinua siitä, että kiireinen ja sotkuinen mieli voi huonosti ja että selkeä mieli puolestaan huokuu jumalallisuutta. Salli sydämesi viisauden säteillä ympärillesi ja sulattaa mielesi hälinä. Tiedä, että enkelisi on kiinnittänyt huomiosi selkeyteen ja odottaa saadakseen auttaa sinua.

Istu hiljaa paikallasi, jotta löytäisit tyyneyden sisältäsi. Säteilet silloin puhdasta, kirkasta valoa kaikille elämäsi osa-alueille. Tuon valon selkeydessä enkelit paljastavat sinulle aivan uusia elämisen muotoja. Näet asiat uusin silmin ja kykenet tekemään päätöksesi omassa voimassasi ja selkeydessäsi.

Voimalause: Mieleni on hiljainen, tyyni ja selkeä.

***************************

<3