Lol mikä ilma. Ihan huono. Tällä hetkellä ärsyttää kaikki. Ihan kaikki. Ei oo mitään erityistä syytä tähän, mutta ärsyttää silti. Ärsyttää on aika lievä ilmaisu, mutta en viitti ihan rääväsuuksi ruveta.. Fuu..

Viime viikolla sain tehtyä kouluhommia. Jee. Ostin itelleni suklaajoulupukin oottaan tonne keittiönpöydälle, että sitte ku oon ton yhen ärsyttävän esseen tehtyä ni popsin sen suuhuni. Sen suklaapukin siis.

Misu on oppinu uuden leikin. Sen nimi on "nouda". Se tuo mulle jonku sen lelun, sitte mää nakkaan sen johonki, se käy noutaan sen ja tuo takasi. Sitte nakkaan sen uudelleen ja näin leikki jatkuu niin kauan ku mää en enää jaksa leikkiä tai sitte se hokaa jotain kiinnostavampaa..

Hitto naamaki kukkii ku joku kesäinen niitty ja tukka ei suostu yhteistyöhön..

Ismo ja Helenaki vissii löytäny yhteisen sävelen.. Lol..

Viime viikolla olin ahkera. Siivosin ja kävin jumpassa. Opiskelin. Viikonloppuna näkkiin mun kameleita. Ne tuli tänne mun luo leikkiin ja sitte mentiin Kekeen (Muhos-Kellari, paikallinen "yökerho"). Sunnuntaina olin laiska. Olin koneella, katoin telkkaa, makasin sohvalla kisujen kaa.. söin sipsua ja dipsua ja join coksua.. hihhih..

Tänään kävin Oulussa tapaamassa mun tuettavaa henkilöä.. tukihenkilöhommia siis.. Oli mukavaa. Meinas aika loppua kesken ku juttua riitti. Tuli semmonen olo, että musta on apua sille. Jee. Sitte hengasin tuolla p*skassa ilmassa ootellen 61p:tä ja kärräsin itteni Musaan.. Sitte talsin tuolla p*skassa ilmassa kauppaan ja ostin suklaata ja ruokaa. Sitte käppäsin tuolla p*skassa ilmassa kotia syömään. Nam. Mun kengät "vuotaa" ni ku on päivän talsinu märissä sukissa ni on se kuulkaa ihanaa laittaa märät sukat kuivuun ja laittaa lämpimät villasukat jalkaan! <3

Byää, en jaksa enää kirjottaa. Jos teillä on ylimäärästä positiivista energiaa ni laittakaa tänne tulemaan. Jospa huominen olis jo vähän parempi..

 

yl%C3%A4%20ja%20alam%C3%A4et-normal.jpg

Ilonpisaroita! <3